Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Μπερλουσκόνι : Δεν θα είμαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές


Μετά την απώλεια της πλειοψηφίας στο ιταλικό Κοινοβούλιο κατά την ψηφοφορία για τον ισολογισμό
του 2010 και τις αλλεπάλληλες πιέσεις των αγορών, ο ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι φαίνεται να "παραδίνεται". Ο ίδιος διαμήνυσε ότι μόνη λύση είναι οι πρόωρες εκλογές, ενώ παράλληλα γνωστοποίησε την πρόθεσή του να μην διεκδικήσει εκ νέου την πρωθυπουργία της χώρας. Αιφνίδια πτώση του χρηματιστηρίου του Μιλάνου.


"Θα παραιτηθώ μόλις ψηφιστεί ο νόμος (σ.σ.: οικονομικής σταθερότητας) και καθότι θεωρώ ότι δεν είναι πιθανή μια πλειοψηφία, βλέπω να διεξάγονται εκλογές στις αρχές Φεβρουαρίου και δεν θα είμαι υποψήφιος σε αυτές," φέρεται ότι είπε την Τετάρτη, σε συζήτηση που είχε με τον διευθυντή της εφημερίδας La Stampa.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι ο υποψήφιος πρωθυπουργός της κεντροδεξιάς θα είναι ο ηγέτης του κόμματος PDL και πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Αντζελίνο Αλφάνο.

Η ψηφοφορία για το νόμο οικονομικής σταθερότητας αναμένεται να διεξαχθεί περίπου σε μια εβδομάδα και μένει να δούμε εάν θα συνδυαστεί με ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση Μπερλουσκόνι.

Ο "Καβαλιέρε" ελπίζει να λάβει τουλάχιστον ψήφο εμπιστοσύνης από την Γερουσία.


Την Τρίτη, η ιταλική Βουλή ενέκρινε τον ισολογισμό του 2010, όμως η κεντροδεξιά έχασε την πλειοψηφία στο Σώμα.

"Πρόταξα τα συμφέροντα της χώρας σε σχέση με τα δικά μου. Εγγυήθηκα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ότι μετά την έγκριση του νόμου οικονομικής σταθερότητας είμαι διατεθειμένος να δώσω την παραίτησή μου" είπε ο Μπερλουσκόνι στη Rai.

Και πρόσθεσε: "Όποιος δεν έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνησή μου πρόδωσε την Ιταλία".

Παρομοιώσεις με το φασίστα δικτάτορα κάνει ο Μπερλουσκόνι

«Κουράστηκα να μην μπορώ να υπαγορεύσω τη γραμμή και να μην μπορώ να εφαρμόσω την πολιτική που θα ήθελα. Αισθάνομαι πιο ισχυρός ως ελεύθερος πολίτης απ' ό,τι ως πρόεδρος του Συμβουλίου», δήλωσε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Λα Στάμπα». 

«Διαβάζω ένα βιβλίο για τις επιστολές του Μουσολίνι στην ερωμένη του Κλαρέτα και σε κάποια στιγμή λέει: "Μα δεν καταλαβαίνεις πως δεν μετράω σε τίποτε, μπορώ να κάνω μόνο συστάσεις". Να, κι εγώ, αισθάνομαι πως βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση, εξηγεί ο 75χρονος Καβαλιέρε.

«Ασφαλώς δεν είμαι ένας δικτάτορας, παρόλο που το γράφατε επί χρόνια. Όμως θέλω να πω ότι οι πατέρες του συντάγματός μας ήταν αυτοί που, ακριβώς από φόβο μήπως η ιστορία επαναληφθεί, εξασθένησαν υπερβολικά την εκτελεστική εξουσία»είπε ο Μπερλουσκόνι όταν ρωτήθηκε για τις διαφορές με τη φασιστική δικτατορία.

Πηγή : blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: