Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Οι 50 πιο ρομαντικές φωτογραφίες όλων των εποχών

Οι 50 πιο ρομαντικές φωτογραφίες όλων των εποχών...









Ένα άντρας φιλάει την κοπέλα του, όταν την έριξαν κάτω οι αστυνομικοί, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων μετά το Stanley Cup του Βανκούβερ.







Η Lauren Baccal και ο Humphrey Bogart ήταν παντρεμένοι από το 1945 μέχρι το θάνατο του Bogart το 1957. Γνωρίστηκαν στα γυρίσματα της πρώτης ταινίας της Baccal, To Have and Have Not. Όταν απεβίωσε ο Bogard στην ηλικία των 57, στον τάφο είχε μαζί και μια μικρή χρυσή σφυρίχτρα, την οποία την είχε κάνει δώρο στη Lauren πριν το γάμο τους. Η σφυρίχτρα είχε χαραγμένη μία ατάκα της ταινίας η οποία έλεγε: «Οτιδήποτε κι αν θες, σφύρα».







Ο Daniel εκπλήσσει την Candice





Βασίλισσα Ελισάβετ Β' και Πρίγκιπας Φίλιππος

Ο Φίλιππος γνώρισε την Ελισάβετ ότι εκείνη ήταν μόλις 13 χρονών. Η τότε πριγκίπισσα τον ερωτεύτηκε αστραπιαία και του έστελνε γράμματα. Αρραβωνιάστηκαν στα κρυφά το 1946, αλλά η οικογένεια της Ελισάβετ επέμενε να επισημοποιηθεί όταν εκείνη θα έκλεινε τα 21. Το 1947 παντρεύτηκαν. Η Βασίλισσα λέει για τον αγαπημένο της πρίγκηπα: «Είναι κάποιος που δεν δέχεται εύκολα φιλοφρονήσεις. Αλλά, πολύ απλά, όλα αυτά τα χρόνια είναι η δύναμη και το στήριγμά μου. Εγώ και η οικογένειά του, σε αυτή και στις υπόλοιπες χώρες, του χρωστάμε ένα σημαντικότερο χρέος απ' ότι θα ισχυριστεί ποτέ ο ίδιος ή που θα μάθουμε ποτέ».







Ο πεζοναύτης Isiah Beauchamp ξαφνιάζει την κοπέλα του με πρόταση γάμου, κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου ενός αγώνα του παλιού τους Λυκείου.





Richard Burton και η Elizabeth Taylor

Παντρεμένοι και χωρισμένοι δύο φορές, ο Burton και η Taylor αγαπούσαν ο ένας τον άλλον μέχρι να πεθάνουν, αλλά δεν τα πήγαιναν καλά με τον έγγαμο βίο. Ο Burton παρομοίαζε την αγάπη τους ως ένα «συναρπαστικό ηφαίστειο». Το Νοέμβριο του 1968, ο Burton έγραψε: «Έχω υπάρξει ασυνήθιστα τυχερός στη ζωή μου, αλλά η μεγαλύτερή μου τύχη ήταν η Elizabeth. Με μετέτρεψε σε έναν υποδειγματικό άντρα αλλά όχι σε έναν καυχώμενο επί αρετή, είναι μία εξωφρενικά συναρπαστική ερωμένη, είναι ντροπαλή και πνευματώδης, δεν είναι καμία χαζή. Είναι μια λαμπερή ηθοποιός, είναι πιο όμορφη και από τα πιο τρελά πορνογραφικά όνειρα, μπορεί να είναι αλαζονική και πεισματάρα, είναι επιεικής και αξιαγάπητη. Είναι το παιδί της Κυριακής, μπορεί να ανεχτεί τις αδυναμίες και τη μέθη μου, είναι ένας πόνος στο στομάχι όταν είμαι μακριά της και με αγαπάει. Είναι ο προσπέκτους που δεν μπορεί πλήρως να ταξινομηθεί, ένας καζαμίας για τον καημένο Richard. Και θα την αγαπάω για πάντα.».





33 χρόνια μαζί

Παντρεμένοι για ένα χρόνο





Paul Newman και Joanne Woodward

Παντρεμένοι για πενήντα χρόνια, ο Paul και η Joanne, έζησαν στην ίδια αγροικία στο Connecticut για 48 χρόνια. «Το σεξ καταντάει ρουτίνα μετά από καιρό και η ομορφιά χάνεται, αλλά όταν είσαι παντρεμένη με έναν άντρα που σε κάνει να γελάς κάθε μέρα, αυτό είναι πραγματική απόλαυση», Joanne Woodward





Ένας στρατιώτης λέει αντίο







O John Lennon και η Yoko Ono ζωγραφίζουν μαζί στο εξοχικό τους διαμέρισμα, στο Greenwich, 1972

« Ο John είπε "θέλω να φυτέψω μία βελανιδιά". Σκέφτηκα ότι ήταν μια τόσο όμορφη ιδέα: μια βελανιδιά ως ένα γλυπτό. Οπότε είπα ότι θα έκανα το ίδιο, θα φυτέψουμε δύο βελανιδιές μαζί. Η μια φυτεύτηκε στην Ανατολή, επειδή έρχομαι από την Ανατολή, και ο John φύτεψε μια στη Δύση. Αλλά η ιδέα ότι η "η Ανατολή είναι ανατολικά, και η Δύση δυτικά, τα δύο δεν μπορούν συναντηθούν" έγινε " η Δύση και η Ανατολή είναι μαζί". Ο John είπε "ναι, η δική μου είναι στη Δύση, αλλά είναι ακριβώς δίπλα σου". Πιστεύαμε ότι αυτό ήταν πολύ όμορφο, ότι είχαμε κάνει μία επανάσταση κατά μία έννοια, ότι αλλάξαμε τη φυσική απόσταση με την αγάπη μας», Yoko Ono.





Ένας εθνικός φρουρός της Καλιφόρνια κρέμεται από το παράθυρο του τραίνου για να αποχαιρετήσει τη γυναίκα του, 1950







Φωτογραφίες σε καμπίνες του δρόμου







Dana και Cristopher Reeve

Μόλις έντεκα μήνες μετά το ατύχημα που άφησε παράλυτο τον Christopher Reeve από τον αυχένα και κάτω, αυτός και η γυναίκα του Dana γιόρτασαν την τέταρτη επέτειο γάμου τους. Του έδωσε αυτό το γράμμα: Αγαπητέ μου Toph, Αυτό το μονοπάτι στο οποίο βρισκόμαστε είναι απρόβλεπτο, μυστηριώδες, πολύ δύσκολο, και ναι, ακόμα και που δίνει νόημα στη ζωή. Είναι ένα μονοπάτι το οποίο επιλέξαμε να πάρουμε μαζί και για όλα τα αγκάθια και τα εμπόδια που βρίσκονται στο δρόμο μας τον τελευταίο καιρό δεν μετανιώνω. Για την ακρίβεια, όλες οι δυσκολίες μας, μου έδειξαν πόσο βαθιά σε αγαπάω και πόσο ευγνώμων είμαι που μπορούμε να ακολουθήσουμε μαζί αυτό το μονοπάτι. Το μέλλον μας θα είναι λαμπρό, αγάπη μου, γιατί έχουμε ο ένας τον άλλον και τα νιάτα μας. Με όλη μου την καρδιά και ψυχή, Σε αγαπώ, Dana















Ο Ahmad και η Fatima είναι ένα νιόπαντρο ζευγάρι. Η Fatima δεν έχει πόδια και ο Ahmad δεν έχει χέρια. Φροντίζουν ο ένας τον άλλον.





Emilie Gossiaux και Alan Lundgard

H Emilie από το Μπρούκλιν, έκανε ποδήλατο όταν την παρέσυρε μια νταλίκα. Τα κόκαλά ήταν είχαν θρυμματιστεί, το πρόσωπό της είχε σπάσει, και το οπτικό της νεύρο είχε αποκοπεί, τυφλώνοντας την ήδη βαρήκοη 21χρονη. Οι γιατροί φοβόντουσαν ότι δεν θα ξυπνούσε ποτέ, και είπαν στους γονείς της να αναζητήσουν μία κλινική ανιάτων. Δεν πίστευαν ότι θα μπορούσε ποτέ να επανέλθει επειδή δεν μπορούσε να επικοινωνήσει. Ο Alan, το αγόρι της, αρνήθηκε να αποδεχτεί αυτό το ενδεχόμενο, αλλά η Emilie δεν καλυτέρευε. Μία νύχτα στις 3 π.μ., λίγες μόλις ημέρες πριν μεταφερθεί σε μία κλινική, ο Alan είχε μία ιδέα: να προσπαθήσει να επικοινωνήσει με την Emilie γράφοντας στην παλάμη της. Πήρε το αριστερό της χέρι και έγραψε νοητά με το δάχτυλό του "σε αγαπώ" στην παλάμη της. Η Emilie απάντησε κατευθείαν. "Ω με αγαπάς; Σε ευχαριστώ". Παρά το γεγονός ότι η Emilie δεν θυμόταν ποιος ήταν, ο Alan επέμεινε, και σύντομα με τη βοήθεια των ακουστικών της, θυμήθηκε τα πάντα. Η Emilie μεταφέρθηκε στο κέντρο Rusk, μία από τις καλύτερες κλινικές της Νέας Υόρκης. Είναι τυφλή, αλλά είναι ο εαυτός της.







Αυτά τα σανδάλια βρέθηκαν στο φέρετρο του Eung-Tae-Lee, ενός άντρα από το 16ο αιώνα που πέθανε στα τριάντα του, αφήνοντας πίσω του την έγκυο γυναίκα του. Αυτά τα σανδάλια πλέχτηκαν με τα μαλλιά της και συνοδεύονταν από ένα γράμμα τοποθετημένο στο στήθος του. Στον πατέρα του Won 1η Ιουνίου 1586 Πάντα έλεγες, "Αγάπη μου, ας ζήσουμε μέχρι τα μαλλιά μας να γίνουν γκρίζα και να πεθάνουμε την ίδια ημέρα". Πώς μπόρεσες να πεθάνεις πριν από εμένα; Πώς έφερες την καρδιά σου σε εμένα και πώς έφερα τη δικιά μου σε εσένα; Όποτε ξαπλώναμε πάντα μου έλεγες, "Αγάπη μου, οι άλλοι άνθρωποι λατρεύουν και αγαπάνε ο ένας τον άλλον, όπως εμείς; Είναι πραγματικά όπως εμάς;" Πώς μπόρεσες να αφήσεις όλα αυτά πίσω και να φύγεις πριν από μένα; Απλά δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα. Απλά θέλω να έρθω σε εσένα. Σε παρακαλώ πάρε με εκεί που είσαι. Τα συναισθήματά μου για εσένα δεν μπορώ να τα ξεχάσω σε αυτό τον κόσμο και το πένθος μου δεν γνωρίζει όρια. Που θα μπορέσω να βάλω την καρδιά μου τώρα και πώς θα μπορέσω να ζήσω με το παιδί, όταν μου λείπεις; Σε παρακαλώ δες αυτό το γράμμα και πες μου με λεπτομέρεια στα όνειρά μου. Επειδή θέλω να ακούσω στα λεπτομερή λεγόμενά σου στα όνειρά μου και να γράψω αυτό το γράμμα και να το βάλω μέσα. Κοίτα προσεχτικά και μίλησέ μου. Όταν γεννήσω το παιδί που έχω μέσα μου, ποιον θα αποκαλεί μπαμπά; Μπορεί να κατανοήσει κανείς πώς νιώθω; Δεν υπάρχει τραγωδία σαν κι αυτή κάτω από τον ουρανό. Είσαι απλά σε ένα άλλο μέρος, και όχι σε τέτοιο βαθύ πένθος όσο εγώ. Δεν υπάρχει τέλος στη θλίψη μου που γράφω στο περίπου. Σε παρακαλώ δες προσεχτικά αυτό το γράμμα και έλα στα όνειρά μου και φανερώσου λεπτομερώς και πες μου. Πιστεύω ότι μπορώ να σε δω στα όνειρά μου. Δεν υπάρχει κάποιο όριο σε αυτά που θέλω να πω και σταματάω εδώ.





Edith Windsor και Thea Spyer

Η Thea και η Edie γνωρίστηκαν για πρώτη φορά το 1965 και αρραβωνιάστηκαν το 1967. Το 1975, η Thea έμαθε ότι έπασχε από σκλήρυνση κατά πλάκας. Το ζεύγος παντρεύτηκε στο Τορόντο, το 2007, 40 χρόνια μετά τον αρραβώνα τους. Η Thea πέθανε το 2009. Η Εdie έγραψε: «η πρώτη φορά που χορέψαμε ποτέ με το αναπηρικό καροτσάκι, καθόμουν στην αγκαλιά της στο αναπηρικό καροτσάκι, το τραγούδι στο ραδιόφωνο ήταν " There's a place for us, there's a time for us". Δεν μπορώ ούτε να το τραγουδήσω γιατί κλαίω. Όποτε είμαι τώρα άρρωστη, έχω συχνά στηθάγχη, τότε είναι που μου λείπει ακόμα περισσότερο. Λέω στον εαυτό μου: "Τι απογίναμε γλυκιά μου;" και ακουμπάω τη φωτογραφία της.».





Taylor Morris και Danielle Kelly

Ο ειδικός εξουδετερωτής θαλάσσιων εκρηκτικών μηχανισμών Taylor Morris ήταν μόλις 23 όταν έπεσε πάνω σε μία νάρκη ή οποία εξερράγη. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει τα χέρια του και τα πόδια του. Η συνομήλικη κοπέλα του, Danielle Kelly, τον στηρίζει όλο αυτό τον καιρό. Όταν ο Taylor τιμήθηκε με το χάλκινο αστέρι ανδρείας, o ίδιος δήλωσε στην τελετή: «Άμα είχα χέρια, θα έπαιρνα αυτό το χάλκινο αστέρι και θα το καρφίτσωνα στην Danielle. Είναι πολύ δύσκολα και είναι εδώ όλο αυτό τον καιρό.».















Η Phyllis Siegel, 76 χρονών, και η Connie Kopelov, 84 χρονών, αγκαλιάζονται όταν έγιναν το πρώτο ομοφυλόφιλο ζευγάρι που παντρεύεται ποτέ σε δημαρχείο του Μανχάταν. Κυριακή, 24 Ιουλίου, 2011, στην Νέα Υόρκη.







Ανθρώπινοι σκελετοί περίπου 6.000 ετών. Πιστεύεται ότι ανήκουν σε έναν άντρα και σε μία γυναίκα, οι οποίοι δεν ξεπερνούν τα 20. Βρέθηκαν στη Βόρεια Ιταλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: