Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Με χρέη προσωπικού επιβαρύνονται οι επιβάτες!


Η αεροπορική εταιρία Jetstar, που ήδη έχει ξεκινήσει πολιτική ελαχιστοποίησης των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, σχεδιάζει να την επεκτείνει ακόμη περισσότερο, υποχρεώνοντας τους πελάτες της είτε να πληρώνουν επιπλέον γι' αυτές είτε να τις εκτελούν μόνοι τους.




Αν δεν θέλουν να επιβαρυνθούν οικονομικά περισσότερο, θα πρέπει να κλείνουν και να τυπώνουν οι ίδιοι τα εισιτήριά τους και να στέλνουν για φόρτωση τις αποσκευές τους (cheek in), από τον ερχόμενο Νοέμβριο που θα αρχίσει να λειτουργεί το νέο σύστημα αυτοματοποίησης.

Σύμφωνα με την εταιρία, στα αεροδρόμια θα τοποθετηθούν συσκευές οι οποίες και θα εκδίδουν τις κάρτες εισόδου (boarding passes) και τις καρτέλες για τις επισκευές των επιβατών, οι οποίοι αφού τοποθετούν τις καρτέλες, τις δίνουν οι ίδιοι για να φορτωθούν στο αεροσκάφος.

Αναφερόμενος στο θέμα, ο διευθυντής της εταιρείας, Bruce Buchanan, είπε ότι το αυτόματο σύστημα θα είναι πολύ απλό, αλλά η εταιρία θα διατηρήσει και προσωπικό για να εξυπηρετεί τα άτομα με ειδικές ανάγκες και όσους έχουν πρόβλημα, να χειριστούν τις ηλεκτρονικές συσκευές του αεροδρομίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: