Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Δήλωση ΣΟΚ συνεργάτιδας του CNN: Και εγώ θα ουρούσα σε νεκρούς Ταλιμπάν (vids)

Σάλο στις Ηνωμένες Πολιτείες έχει προκαλέσει η δημόσια τοποθέτηση της συνεργάτιδας του CNN, Dana Loesch, η οποία δήλωσε στην ραδιοφωνική εκπομπή της ότι όχι μόνο νομίζει ότι οι στρατιώτες που ούρησαν πάνω στους νεκρούς Ταλιμπάν είναι «ωραίοι τύποι», αλλά θα ήθελε πολύ να κάνει παρέα μαζί τους!




Αμέσως μετά την είδηση η Loesch ανέφερε: "Θα κατέβαζα το παντελόνι και θα έκανα κι εγώ το ίδιο. Αυτή είμαι εγώ».

Μάλιστα αναρωτήθηκε πάμπολλες φορές τον λόγο που θεωρείται σκάνδαλο κάτι τέτοιο!

"Ελάτε τώρα είναι πόλεμος", είπε στους ακροατές της που δεν σταματούσαν να παίρνουν τηλέφωνα και να την εξυβρίζουν.

"Έχω πρόβλημα με αυτό, εφόσον είμαι Αμερικανός πολίτης; Όχι, δεν έχω».

Η Loesch έκανε τα παραπάνω απαράδεκτα σχόλια στην ραδιοφωνική της εκπομπή στον σταθμό FM News Talk 97.1.

Το CNN με αφορμή τα παραπάνω εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι έχει εκατοντάδες συνεργάτες που έχουν απόψεις, τις οποίες δεν ασπάζεται και είναι αποκλειστικά δικές τους.

Ακούστε τι είπε η Αμερικανίδα δημοσιογράφος και θυμηθείτε το βίντεο που προκάλεσε σοκ στην παγκόσμια κοινή γνώμη:

Δεν υπάρχουν σχόλια: