Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

"Βλέπω τα σημερινά σίριαλ μόνο για να βρίζω..."

O Γιάννης Μποσταντζόγλου είναι ένας άνθρωπος με πηγαίο χιούμορ που έχει πάρει μέρος σε μερικά από τα πιο πετυχημένα τηλεοπτικά σίριαλ. 

Ο δημοφιλής ηθοποιός μίλησε στο «Λοιπόν» για την τέχνη και την τηλεόραση και αποκάλυψε ότι δεν έχει «να πληρώσει τα χαράτσια!»

Για τα σίριαλ
«Δεν τα βλέπω καθόλου. Τα βλέπω μόνο για να μπορώ να βρίζω. Έχω παίξει κι εγώ σε τέτοια. Στην ανάγκη κι εγώ θα παίξω, αν μου δω΄σου 5-10 χιλιάρικα, όχι για 500 ευρώ το μήνα. Επειδή προφασίζονται κρίση; Αυτοί λένε κρίση κι έρχονται με την Τζάγκουαρ και την Πόρσε. Εγώ πάω με το μηχανάκι ή με δανικό αυτοκίνητο. Τις πινακίδες του αυτοκινήτου μου τις έχω καταθέσει, γιατί δεν είχα να πληρώσω τα τέλη»

Για τα χαράτσια
«Δεν έχω πληρώσει τίποτα, κανένα. Μας τα έχουν στείλει, αλλά δεν έχουμε να πληρώσουμε. Παλιά τρελαινόμουν, τώρα συστήνω: Μην πληρώνετε τίποτα. Δεν τα φάγαμε μαζί με τον Πάγκαλο, μόνος του και με τους φίλους του τα έφαγε. Ας τα πληρώσουν αυτοί, εγώ δεν έχω να δώσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: