Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Αφιερωμένο!

Στον κ. Βενιζέλο αλλά και τον κ. Παπακωνσταντίνου γιατι ... όσο να το κάνουμε έβαλε και αυτός ένα λιθαράκι στην υπέρμετρη φορολογία μας! Μόνο τη χαρά της ψήφισης του αρχικού του σχεδίου δεν είχε! The taxman... ένα τραγούδι των beatles λοιπόν που τους ταιριάζει γάντι!
  


Σας παραθέτουμε και τους στίχους! Ελπίζουμε όμως πραγματικά να μην εμπνευστεί ο κ. Βενιζέλος και αρχίσει να μας φορολογεί και το σάλιο!
1,2,3,4,1,2

Let me tell you how it will be,                                  Ασε με να σου πω τι θα γινει
There’s one for you, nineteen for me,                  είναι ένα για σένα και δεκαεννέα για μένα
‘Cause I’m the Taxman,                                       Γιατί είμαι ο εφοριακός
Yeah, I’m the Taxman.                                         Ναι είμαι ο εφοριακός
Should five per cent appear too small,                 Σου μοιάζει το 5% πολύ λίγο;
Be thankful I don’t take it all.                                  Να είσαι ευγνόμων που δεν στα παίρνω όλα
‘Cause I’m the Taxman,                                      
Γιατί είμαι ο εφοριακός
Yeah, I’m the Taxman.                                         Ναι είμαι ο εφοριακός

(If you drive a car ), I’ll tax the street,               εαν οδηγείς αυτοκίνητο θα φορολογήσω το δρόμο
(If you try to sit ), I’ll tax your seat,                   εάν προσπαθήσεις να κάτσεις, θα φορολογήσω 
                                                                       τη  θέση
(If you get too cold ), I’ll tax the heat,               εάν κρυώνεις πολύ, θα φορολογήσω τη ζέστη
(If you take a walk ), I’ll tax your feet.              εάν περπατήσεις, θα φορολογήσω τα πόδια σου
Taxman.                                                        Εφοριακός

‘Cause I’m the Taxman,                                    Γιατί είμαι ο εφορικός
Yeah, I’m the Taxman.                                      Ναι είμαι ο εφοριακός
Don’t ask me what I want it for                             Μην με ρωτήσεις για ποιο λόγο τα θέλω
(Haha! Mister Wilson!)
If you don’t want to pay some more                 εάν δεν θες να πληρώσεις ακόμα περισσότερα
(Haha! Mister Heath!),
‘Cause I’m the Taxman,                                      Γιατί είμαι ο εφοριακός
Yeah, I’m the Taxman.                                       Ναι, ο εφοριακός

Now my advice for those who die, (Taxman!)     Τώρα η συμβουλή μου για όσους πεθάνουν
Declare the pennies on your eyes, (Taxman!)    Δηλώστε τα χρήματά σας "ειλικρινά"
‘Cause I’m the Taxman,                                      Γιατί είμαι ο εφοριακός
Yeah, I’m the Taxman.                                        Ναι είμαι ο εφοριακός
And you’re working for no-one but me,          Και δεν δουλεύεις για κανέναν άλλον παρά για μένα
(Taxman).

Δεν υπάρχουν σχόλια: