Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Η "αμφιλεγόμενη" διαφήμιση που κέρδισε το Ασημένιο Λιοντάρι!


Η διαφήμιση που απεικονίζει το φλερτ μεταξύ ενός δασκάλου και μια μικρης μαθήτριας- φοιτήτριας είναι αυτή που κέρδισε το βραβείο των Καννών, στην κατηγορία του τύπου.


Είναι φαινομενικά μια διαφήμιση που θέλει να αποδόσει το διπλό χαρακτηριστικό γνώρισμα  για τον έλεγχο του κλιματισμού της  Kia. Ο τρόπος που επέλεξαν οι διαφημιστές ωστόσο να αποδόσουν αυτά τα διττά χαρακτηριστά ήταν ένας δάσκαλος που από τη μια πλευρά "φλερτάρει" με μια μικρή μαθήτρια ενώ από την άλλη πλευρά οι διάλογοι συμπληρώνονται με έναν δάσκαλο που επίσης φλερτάρει καθόλου όμως αθώα, με μια φοιτήτρια.

Η διαφημιστική εταιρεία που κρύβεται πίσω από τη διαφήμιση είναι η Moma από το Σάο Πάολο της Βραζιλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: